خدای آرزوها کیست؟

مسافرخیال

خدای آرزوها کیست؟ 

 

دلم خونه دلم خونه

 

از این غربت از این دوری

 

 


 

از این تنهایی ظالم

دارم دغ میکنم ای وای

دارم میشم یه دیوونه

تو این غربت که حتی آه دوای غصه هایم نیست

چرا از من چنین دوری

خدای آرزوها کیست؟

چرا باز غم چرا باز          غمچرا هر روز تنهایی

چرانمیرسم به تو

دارم دغ میکنم ای وای

چرا اشکام نمیشه کم؟

میان این همه شادی کمی هم قسمت ما نیست

چرا با من نمی خندی

خدای آرزوها کیست؟

دلم گرفته دلم گرفته ندارم طاقت این لحظه ها رو

که هر لحظه برام بی تو عذابه

دارم دغ میکنم ای وای کجاست عشقم؟

چرا رفته؟به هر لحظه

به هر روز و به هر هفته

 کنم نفرین به آن لحظه خدای آرزوها کیست؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 8 خرداد 1389برچسب:,ساعت19:42توسط فاطمه | |